Clicky

Najczęściej zadawane pytania...

Pytanie: Jaki jest czas dostawy waszych produktów?

Odpowiedź: Wiekszość z oferowwanych produktów posiadamy na stanie magazynowym. Prosimy jednak o wypełnienie formularza kontaktowego w celu sprawdzenia dostępnej ilości przed wysłaniem zamówienia. Zazwyczaj dostawa realizowana jest w ciągu 5-7 dni roboczych za pośrednictwem firmy spedycyjnej. Po złożeniu zamówienia informujemy o przybliżonej dacie dostawy zwracając uwagę na konieczność bycia obecnym podczas odbierania przesyłki, aby stwierdzić jakiekolwiek nieprawidłowości.

 

Pytanie: Kamień jest ciężki, jak go do mnie dostarczycie?

Odpowiedź: Kamień z natury jest ciężki. Dostarczamy go jednak samochodami ciężarowymi wyposażonymi w windę i wózek paletowy. Proszę upewnić się, że podjazd i miejsce rozładunku jest utwardzone oraz jest wystarczająco dużo przestrzeni manewrowej - w przeciwnym wypadku kurier może odmówić rozładunku w wyznaczonym miejscu narażając Państwa na niepotrzebne nieprzyjemności. Nie oferujemy wniesienia towaru, a kierowca również nie ma takiego obowiązku. Przy większych zamówieniach możemy zorganizować dostawę za pomocą samochodu wyposażonego w HDS - koszt ustalany jest w momencie składania zamówienia.

 

Pytanie: Czy oferujecie montaż?

Odpowiedź: Niestety nie oferujemy montażu, zajmujemy się sprzedażą i obsługą. Większość produktów nie wymaga specjalistycznej wiedzy i umiejętności. Zawsze służymy radą i pomocą merytoryczną.

 

Pytanie: Czy polecicie mi jakiegoś wykonawce?

Odpowiedź: Większość oferowanych przez nas produktów może być zamontowana przez laika oraz fachowcę glazurnika. Przy większych zamówieniach możemy przekazać kontakt do firmy specjalistycznej zajmującej się głównie kamieniarstwem.

 

Pytanie: Mam projekt, czy przeliczycie go dla mnie?

Odpowiedź: Na podstawie przesłanego projektu w pliku *.pdf lub *.dwg jesteśmy w stanie sporządzić wstępną wycenę inwestycji. Zawsze jednak wymagamy, aby to Klient potwierdził nam dokładną ilość zamawianego produktu lub wymiarów.

 

Pytanie: Jakia jest minimalna ilość, którą mogę zamówić?

Odpowiedź: Ze względu na bezpieczeństwo dla produktu wysyłamy go zawsze na palecie do wagi 1000kg. Minimalna ilość, którą wysyłamy to 8m2

 

Pytanie: Czy wysyłacie próbki?

Odpowiedź: Tak, na życzenie wysyłamy próbki naszych produktów. O koszt zapytaj naszego sprzedawcę.

 

Pytanie: Nie widzę produktu, którego szukam - czy możecie go dla mnie sprowadzić?

Odpowiedź: Oczywiście, jeżeli tylko będzie taka możliwość to sprowadzimy dla Państwa szukany produkt. Przed zamówieniem przygotujemy ofertę do akceptacji.

 

Pytanie: Przesyłka została dostarczona uszkodzona, co teraz?

Odpowiedź: Przede wszystkim proszę zachować spokój. Takie rzeczy zdarzają się niezwykle rzadko. Towar wyjeżdzając od nas zawsze jest odpowiednio zabezpieczony Jednak jeżeli stwierdzisz, że przesyłka została dostarczona uszkodzona (przesunięta na palecie, rozerwana, ubita itp.) prosimy o sporządzenie w obecności kierowcy odpowiedniej notatki oraz w miarę możliwości dokumentacji fotograficznej.

W celu uniknięcia kwestii spornych prosimy zawsze sprawdzać przesyłkę przy kierowcy, który nie ma prawa tego Państwu odmówić. W przypadku uszkodzenia przesyłki prosimy o niezwłoczny kontakt z nami.

 

 

 

 

Jeżeli mają Państwo jakieś dodatkowe pytania - zapraszamy do kontaktu!

 

Kamień Elewacyjny | Kamień Dekoracyjny | Kamień na Ścianę | Kamień na elewacje | Kamień Ozdobny | Kamień Ozdobny na Ścianę

Stone Panel System należy do firmy Brick&Stone Systems Sp. z o.o. z siedzibą w Sosnowcu, ul. Wojska Polskiego 140

Stone Panel System - Panele Elewacyjne: www.kamien-elewacyjny.com.pl

 

Brick&Stone Systems Sp z o.o.

ul. Rynek Główny 28

31-010 Kraków

NIP: PL6762530952 KRS: 0000681273

Raiffefeisen Polbank 48 1750 0012 0000 0000 3778 3455

 

Wszelką korespondecję prosimy kierować na adres siedziby spółki